آهای...


حوًای بی آدم


آهای ...اینجا آدمی نیست که حوا بخواهد?

قول می دهم اگر سیب مسمومی را گاز زدیم گناهش پای من باشد !

این روزها که از تو دورم به مرگ نزدیکم 

نشسته ام به امیدی که یا تو بیایی 

یا مرگ



نظرات شما عزیزان:

گل سفید
ساعت17:20---21 آبان 1391
سلام عزیز.وبه قشنگی داری
موفق باشی


soma
ساعت11:01---7 آبان 1391
سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری موفق باشی


مهدی
ساعت11:16---9 خرداد 1391
فاصله هاهرگزمانع فراموش کردن بهترین هایمان نمیشود،مهم قلب هایمان است که ازپشت فاصله هابرای بهترین هایمان می تپد.

عالی بود


سارا
ساعت14:48---15 ارديبهشت 1391
به نسیمی همه ی راه بهم میریزد
کی دل سنگ ترا آه بهم میریزد؟
سنگ بربرکه میاندازم و میپندارم
با همین سنگ زدن ماه بهم میریزد
عشق برشانه ی هم چیدن چندین سنگ است
گاه میماند و ناگاه بهم میریزد
آنچه را عقل به یک عمربه دست آورده ست
دل به یک لحظه ی کوتاه بهم میریزد
آه ... یک روزهمین آه ترا میگیرد
گاه یک کوه به یک آه بهم میریزد

سلام خوبی ؟
چرا به روز نمیشی ؟
من بروزم .


roya
ساعت19:27---9 ارديبهشت 1391
مررررسی منم میلینکمت

پـ ــ ــرنــیآטּ
ساعت18:37---9 ارديبهشت 1391
ســــــلام دوَستـــ جونی اومیدوارمــ وبت بهتر از این بشه بازمـــ به من سر بزن

roya
ساعت20:40---7 ارديبهشت 1391


سارا
ساعت19:57---7 ارديبهشت 1391
ای کاش هنوز آنقدر بچه بودم که بزرگترین غمم شکستن نوک مدادم بود.استادمطهری
سلام دوست جون !
به روز شدم . اگه دوست داشتی بهم سربزن .


سارا
ساعت13:40---7 ارديبهشت 1391
قلاب ها علامت کدام سئوالند که ماهی ها پاسخشان میشوند ؟
سلام دوست جون !
به لوکس بلاگ خوش اومدی .
این سیب چه خاصیتی داشت که از زمان آدم و حوا تا امروز مسمومیتش ما رو هم به عصیان کشیده ؟
مرسی دوست جون . منم لینکت کردم .


فاطمه
ساعت9:44---7 ارديبهشت 1391
سلام دوستم.ممنون که به وبلاگم سر زدی.شماهم وبلاگ زیبایی داری و انشاالله بهترم میشه.لینکتون میکنم.بازم بهم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 17:35 توسط فریاد| |


Power By: LoxBlog.Com