حوًای بی آدم

هدیه ی آشنا

فردی عادت داشت در باد و بوران با خودش دو چتر ببرد که ابتدای نامش بر دسته های چوبی چترها کنده کاری شده بود.اکثرمواقع  چتر دوم به کارش نمی آمدتا اینکه یک روز بارانی مرد مسنی را دید که خیس شده و زیر طاقی منتظر ایستاده است که باران بند بیاید.بی درنگ جلو رفت و یکی از چتر ها را به او داد. مرد مسن تشکر کرد و گفت:چطور می توانم آن را به شما پس بدهم ؟آدرس تان را بگویید تا آن را باز گردانم . او لبخندی زد و گفت :نیازی به باز گرداندن نیست ،فقط در موقع لزوم ان را به کسی هدیه بدهید.سال ها گذشت و زمستان سختی از راه رسید. یک روز ان فرد به قصد رفتن به سر کار از خانه بیرون آمد و فراموش کرد با خود چتر بردارد .باران تندی در گرفت و مجبور شد تا زیر سقفی پناه بگیرد . ناگهان یک مرد جوان با دوچتر به سمتش آمد ویکی از چتر ها را به او داد.چتر آشنا بود .روی دسته ی چوبی اش اول اسم او کنده کاری شده بود.پیش از آن که مرد جوان چیزی بگوید لبخند زد و گفت:متشکرم دوست من،می دانم به شما هدیه شده !به خواست خدا،من هم آن را هدیه خواهم کرد در یک روز بارانی ...

******



نظرات شما عزیزان:

soma
ساعت13:30---22 آبان 1391
برای تا ابد ماندن باید رفت...گاهی به قلب کسی...گاهی از قلب کسی
سلام به من هم سر بزن عاشقترینها


soma
ساعت13:28---22 آبان 1391
دنیا را میدم برای لبخندت هراسی نیست nلشاد که باشی دنیا دوباره از ان منه

دختر بداخلاق
ساعت13:34---21 آبان 1391
سلام
پست قشنگی بود عزیزم
مرسی که بهم سر زدی


مهدی
ساعت14:49---19 آبان 1391
سلام مرسی که سر زدی منم لینکت کردم همیشه برات ارزوی موفقیت دارم

ابو الفضل
ساعت18:12---18 آبان 1391
این حرفا چیه پشت سرم گفتی! از خدا نترسیدی چه بدی در حقت کردم؟ نمی بخشمت هیچ وقت
:
:
:
:
ستاد شوک دهی به آدمای خوب


ساناز
ساعت15:20---18 آبان 1391
چقــدر دلتنــگ حضــورت هستــم!



کــاش تصــویــرت، نفــس مــی کشیــد...


فاطمه
ساعت20:35---17 آبان 1391



زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را !



باران
ساعت18:52---17 آبان 1391
مطلب قشنگی بود ای کاش همیشه همه به فکر هم باشیم

ابو الفضل
ساعت17:39---17 آبان 1391
سلام چند روزه که براتون پیام ارسال می کنم ولی ارسال نمیشه

اجی محدثه
ساعت9:18---17 آبان 1391
اخی چه ناز.............خیلی باحال بود.
کاش یکی هم یه چتری به ما هدیه می داد!


بهار
ساعت0:35---17 آبان 1391
این همین مثله تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد بازه
من که ندیدم برگرده خوبی هام به خودم...شایدم برگشته من نفهمیدم..
ولی بهرحال خوب بودن رو به بد بودن ترجیح میدم...


behrad
ساعت21:55---16 آبان 1391
سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی واسه این مطلب قشنگت
خوب بود
بازم مرسی حوای بی آدم!!
یه آدم واسه خودت پیدا کن تا دیگه حوای بی آدم نباشی...!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,ساعت 18:38 توسط فریاد| |


Power By: LoxBlog.Com